Поиск по этому блогу

Powered By Blogger

понедельник, 19 августа 2013 г.

HVEM ER DET BUSINESS


  Det er ikke ofte representanter for big business har råd til den luksusen av å være åpenhjertig.De mest motbydelige tiltak av arbeidsgivere, for eksempel Prokhorov endringer i Labour Code, vanligvis ledsaget av demagoguery om samfunnsansvar og et ønske om å gjøre folk glade arbeidskraft. Spesielt verdifulle er åpenbaringen av slike forretningsmenn som Deripaska, som Polonsky, som Oleg Tinkoff, ikke nøl med å offentlig uttrykke indre tanker og ambisjoner for sin klasse.Sine inntrykk etter å ha besøkt fabrikken for produksjon av sko i Kina milliardær Tinkoff delte en videoblogg av bladet "Finance". Ifølge Tinkova, er arbeidsledigheten en stor incentiv for vekst av arbeidstakernes produktivitet."Så vi trenger å lære teknologi, og faktor håndheve disse teknologiene - alt på gata. I disse dager, heldigvis, har kommet. Jeg liker vanligvis krisen. Jeg liker det, fordi ytelseskoeffisienten (COP) og arbeidsproduktivitet stiger, folk blir mer imøtekommende. Og deretter i restauranten servitører ikke ble funnet ... Nå går, takk Gud. Og de vil fungere bedre for de samme pengene. Det er bra, "- sier Tinkoff.

Skrive kinesiske service arbeidere:"Ring alarmen. Jeg føler meg sliten. Stod ikke bare jeg, men andre - men jeg vil ha tid til å vaske opp og gå på do før alle andre, fordi ellers vil det være en stor folkemengde. Arbeidet begynner på 07:30, jeg raskt fikk kledd, grep et håndkle og løp til dusjen.7.05. Grab pose med kjeks, det syv eller åtte stykker. Raskt spise dem på vei til jobb. Når jeg ty til porten til fabrikken, er tiden 7,20 og inngangen er en stor menneskemengde. Veiviseren begynner å rope: "Attention! Stå til oppmerksomhet! Eyes rett! ". Etter det, roper han: "Attention! På jobb, bør alle være full av energi! Du kan ikke snakke! Ikke slipp dette produktet! Er det klart?. Vi sier: "Ja, det er sikkert", men i stemmene til flere av mine venner er ikke nok entusiasme. "Hvorfor så trøtt? Vil du komme tilbake og få litt søvn? Vil du at jeg skal ha sendt til sine hjem, til du kom rundt? La meg gjenta: alle klare '?. Og vi er igjen, "Ja, det er sikkert!". Denne gangen får vi svaret: "Everybody bryte opp etter jobb!". Mitt sted - på benken der jeg legger ved gummipakninger i mus. Jeg tar disse med en papirserviett, og én etter én satte sin mus. Dette arbeidet dulls. Jeg gjør dette igjen og igjen i 12 timer i døgnet. Etter noen timer begynner vi å sutre nakke, skuldre og rygg.Mange sliter med søvn, så han ikke faller. Det vanskeligste i 2-3 timer av dagen, kunne jeg nesten ikke la det være fra for ikke å falle. Selv sit-ups ikke alltid hjelpe. Mange hodet begynner å falle på brystet, og vi kunne liksom overleve hvis vi kunne snakke. Men master forbyr oss dette. Hvis jeg sier et ord, ropte han ut: "Du kan ikke snakke under arbeid! Hvis du ønsker å snakke, vente til slutten av skiftet! Hva man kan si på jobb? '.Alt er stadig å se på klokken ... tid kryper sakte. Veldig treg! Da vi hørte sluttsignalet, forbeholder vi shift (ved 17.20). Men vi kan ikke la med en gang, må du holde deg og lytte til master. En nykommer ikke ønsker å bo og venstre. Master merke til det og sa sint: "Du vil se, jeg vil hjemsøke ham senere"Han befalte arbeiderne: "Å være stille! Eyes right! "Og oppsummerer dagen. En arbeider ved et uhell falt et produkt - det er en mester i offentlig og forbannelse. Endelig sier veiviseren som vi kan gå. Vi har en halv time før starten av overtid skift. Jeg vil kjøre til markedet og kjøpe litt mat, men er svært kort. Bare har tid til fast food.Selvfølgelig kan jeg ikke jobbe overtid, men da jeg ville få bare 770 yuan ($ 112,67) per måned. Det er ikke nok til å forsørge familien. Mine foreldre - de arbeidsledige bønder som ikke mottar pensjon. Jeg var også bekymret for om bryllupet, som også krever penger. Alt dette er å tvinge meg til å jobbe enda fire timer.Jeg er veldig sliten. Hvis noen tilbød meg en overdådig lunsj, ville jeg ha gitt det opp, jeg vil bare en ting - å få til sengs og å sove. I fabrikken virker dum regel om at ingen kan gå inn eller gå ut av det etter 21 timer. Med andre ord, kan slutten av overtid, i retten i 22 timer, og ingen komme ut. Derfor er vi tvunget til å leve i en sovesal på anlegget.Jeg kommer tilbake til rommet mitt og vente utenfor badet for å vaske hendene. Ved 23-tiden vasket jeg og vaske klærne sine. Ved 23.35 faller jeg i seng utslitt, og jeg vet ikke engang bryr seg om den forferdelige sultriness. Før du sovner jeg ikke glemme å stille inn alarmen.Hver hybel for 14 folk bor, mens de sover på smale køyesenger med en bredde på 70 centimeter. Ledelsen gir ingen sengetøy, slik at alle sover på Bart madrasser. TV, telefon, air condition og ingen stikkontakter. Hvert rom har tre vifter på taket, der det ikke er bruk. I sommer vil mange hoppe på den og sove på aviser på grunn av uutholdelig stuffiness. Den eneste møbel i rommet - en oppbevaringsboks for dine personlige eiendeler. Elektrisitet er bare i første etasje av vandrerhjemmet, og det fungerer innenfor strenge timer - inntil 23 pm.Kye arbeidere forbudt å snakke, lytte til musikk og bruke toalettet i arbeidstiden. Hvis noen bryter forbudet da, som en straff av de mest involvert i rengjøring toaletter. "
Vi bør være takknemlig Tinkoff som en gang, russiske borgerskapet ærlig og direkte si hva de synes om de russiske arbeiderne. Vi tror at flere av disse avsløringene, jo raskere de russiske arbeiderne vil opphøre å tro på borgerlig demagogi om "sosiale partnerskap", "class samarbeid" og "enhet i Russland," og innse, endelig, sine klasseinteresser, innser at det ikke er fred mellom kapital og arbeidskraft, borgerskapet og arbeiderklassen er umulig, og det uten å forene arbeidere i alle bedrifter, alle yrker og alle nasjonaliteter av disse parasittene kan ikke vinne.
FAQ:
Oleg Tinkoff ble født den 25 desember 1967 i Leninsk-Kuznetsk.Siden 1992, engasjert i engros elektronikk fra Singapore og etablert i St. Petersburg, husholdningsapparater kjede butikk "Tekhnoshok" kjede butikk "MusicShok" og et platestudio, "sjokk-Records".I 1997 solgte han selskapet og startet PEL'MENNYE virksomheten, produsere produkter under merkenavnet "Daria." I 2003 grunnla han bryggeriet "Tinkoff" (solgt i 2005, er mengden av inntektene fra avtalen anslått til 200 millioner €) og den selvtitulerte restaurantkjede med eget bryggeri (solgt 24 september 2009).Siden 2006 har han ledet en kommersiell bank "Tinkoff. Credit Systems ".I oktober 2012, Oleg Tinkoff i fellesskap med andre aksjonærer solgte 4% eierandel i TCS-bank fond Horizon Capital for $ 40 millioner, slik at hele virksomheten ble verdsatt til 1 milliard dollarI april 2013, bladet «Forbes» plassert i de beste nykommerne er blant de rikeste forretningsmenn i Russland.
Nå forstår du hvor det var Røde Terror?

Комментариев нет:

Отправить комментарий