Поиск по этому блогу

Powered By Blogger

среда, 16 января 2013 г.

Wdzięczność z Igorem Bragin


 Wdzięczność z Igorem Bragin czele Funduszu Emerytalnego Rosji
W liniach na początku swego listu, chcę wyrazić wdzięczność szefa Funduszu Emerytalnego Rosji, wszystkich jego pracowników, do pielęgnacji zwykłych pracowników, na ich uwagę na ludzi pracy. Dziś zapominamy o czymś takim prostym w nagrodę za swoją pracę. I musi to być zrobione. Powinny zadbać mentalnego klimatu osoby. Wszakże wielu ludzi zrozumieć.
Weź, panie naprawy, były minister głośnika. Przykro mi, że nie mogę sobie przypomnieć, co to było wtedy na czele ministerstwa. Dla mnie wydaje się, że był sługą wszystkich ministerstw. I tak zrobił, i powiedział, że konieczne jest, jak mówią, aby powrócić osiągnięć socjalistycznej organizacji pracy. Przywrócić płytę honoru i wdrożenie dyplomy.


Dzisiejsza młodzież nie znalazłem tych wspaniałych razy. Ale moja matka dyplomy cały folder. To wciąż są dumni. Często pokazuje wnuka, mówiąc: Oto, pokręcone, jak twoja babcia pracowała i co zaszczytem było. I opowiedział jej, trochę squirt, i mówi, że lepiej jest płacić ani grosza więcej na brak leków, lub mieszkania odległość normalnego, a nie być stłoczeni jak rodzina, w tych 42 metrach. A więc, o co chodzi z tych papierów grosza broni. Cóż, miał wziąć? Choć ma duże, ale nadal bardzo głupie. Nigdy nie widziałem. Roślin jest zaorane. Cóż, mi się podoba. Błądzić małość.
Tak, dwa miesiące temu, otrzymałem dobre wieści z Funduszu Emerytalnego Rosji. Otrzymałem list. Że sam szczęśliwy. Pamiętam nawet, kiedy dostałem list. W piśmie tym, powiedziano mi, że moje oszczędności emerytalne, dzięki staraniom firmy zarządzającej "Park Avenue Capital UK", przypisuje się 2,13% rocznie. Dobrze, myślę, że nie zapomniał Igor Bragin. Ulgą, od razu chciałem napisać dziękuję pismo do przewodniczącego Giennadija Botanovu JAF, ale z obawy, że może nie dotrzeć do adresata, postanowiłem zrobić to za pośrednictwem gazety.
Tylko nie myśl, że ten list przyszedł w przypływie uczuć. No! Myślałem o tym, i zanim go zabrać do biura, konsultacje z chłopakami z naszego sklepu. Oczywiście, nie wszyscy zgodzili się z moim zdaniem życia, z Peterem Kluyev więc wszystko poszło duże kontrowersje. Chciałbym, oczywiście, a nie kłócić się z nim, gdyby nie jego ofensywnych wybryki.
Głupiec mówi ci. Czy uważacie, bez zgody i porozumienia, część wynagrodzenia i daje śmieszne 2,13% w skali roku, przy inflacji poniżej 10% nie spada. Tak, i nie wiem, jak bardzo rozciągać, pracując w naszym sklepie? Będziesz mieć czasu, aby dostać emeryturę, dobrze, co może się zdarzyć zarówno z Fedorem Chistyakov lub z jak Mikołaja. Odszedł trzy miesiące później zagrał w "polu". Tak, można umieścić go w banku, i masz co najmniej 14% naładowania. Czy jesteś zadowolony z tego żałosnego dwóch procent jako dziecko.
Piotr nie rozumie, że nasi urzędnicy są znacznie lepsze, niż jest, i wszystkie myśli. Przecież oni dobrze wiedzą, że daje mi pensję, to chciałbym wydać wszystkie pieniądze. Po tym wszystkim, pieniądze nigdy nie wystarczy. A jeśli można sobie wyobrazić, że mam trochę wolnego pieniędzy, to nie jestem jeszcze zrobić to w banku. Koniecznie z przyjaciółmi w pobliskiej wygląd pubie. Postanowili więc, że pozostała bez emerytury, wycofać część mojego wynagrodzenia, a po przejściu na emeryturę, zapłacić go do mnie.
A Piotr następnie pracował za nic, mówiąc, że nasi urzędnicy, w tym fundusze emerytalne, myślą tylko o sobie, a 2,13% w skali roku, nie jest oznaką złego zarządzania, ale znakiem kradzieży.
Na próżno, na pewno jest. Wiem, że są dobrzy ludzie wszędzie. I nie wszyscy urzędnicy całkowicie embezzlers i skorumpowanych. Co więcej, nie wszystkie dają.
Tak! Wielu wciąż nie doceniają pracę naszych urzędników. Myślisz, że to wszystko jest takie proste! Tutaj są chłopaki z naszego pierwszego sklepu na stronie Piotra wstał. Ale po Wyjaśniłem im, że państwo potrzebuje do rozwoju gospodarczego, aby zapewnić konkurencyjność kraju pieniędzy długoterminowej, a nie mają gdzie wyłączenie z funduszu emerytalnego. Wtedy towarzysze i zaczął wątpić w pozycji zasilania Piotra.
Choć nie jestem Alexander Livshits, ale czasami mogę tak zawinąć jakieś historie o gospodarce, to, co ja zaczynam wierzyć w ich wiarygodność.
Ja bym łatwo pozyskać, jeśli, towarzysze z funduszu emerytalnego, by napisał list, my, takich jak pieniądze, jeśli nie wielki, udał się do rozwoju przestrzeni i nauki. I miałbym dodatkowy argument, tak, chciałbym, przy okazji, i był dumny, że rozwój kraju i jest mój wkład.
A po wszystkim, jestem skłonny facetów na jego stronie, gdy dał szczegółowy opis tego, jak nasze urzędnicy dbają o nas, o rozwoju państwa.
Gdzie indziej można znaleźć? W jakim kraju? Nie uzasadnione wy ​​dzieciaki, mówię im, że rząd tak szczegółowo i omówić naszą koszyka dóbr? Widziałaś to w Niemczech czy Francji. Istnieją tylko ministrowie i zajęte. I tu, jak widzisz, nawet o ile mamy do zdarcia par skarpetek pominięta. Siedem par i pół roku. Nie ci to powiedzieć, więc możesz być i dwadzieścia par zużycia. I nie tylko skarpetki wliczone, ale materiały piśmienne. Tutaj jesteś, powiedz im, i nie wiem, co na siebie włożyć w roku jeden długopis, jeden ołówek i papier do pisania w opakowaniu 250 arkuszy. Niektórzy, oczywiście, nie rozumiem, co powinno być. Po tym wszystkim, my, oni mówią, że to wszystko na buy pieniędzy, i nie są wolne.
I znów, mówię im, że się mylisz. Weź, na przykład, w Ameryce. Jakie są ich problemy? Waga. Dlaczego, zastanawiam się? I dlatego, że jedzą dużo słodkie, nie znają zasad. Ale nasi przywódcy, opisujące kosz, już podjęły środki zapobiegawcze przeciwko otyłości narodu, i wyjaśnić, że obywatel rosyjski jest zalecane do jedzenia 83 gramów cukierków miesięcznie, aby nie stać się niewolnikiem nadwagi. Czy to ty, na przykład, siedząc w swoim sklepie i nic nie widzą, a urzędnicy muszą brać pod uwagę, a amerykańskie doświadczenia i mentalność rdzennych obywateli nie są naruszone. Tutaj tylko i wielu uzgodnione z mojego punktu widzenia.
Więc dziękuję, towarzysze robotnicy emerytalne i urzędników, takiej troski ojcowskiej dla człowieka pracy.
04.10.2005g.

Комментариев нет:

Отправить комментарий